Årh..

Sidan jag fixar bloggdesigner av ligger nere för tillfället, så tänker inte ens länka deras hemsida förrän den har börjat fungera igen. Riktigt dåligt av dom! Men så är det. Så fick fixa till en tråkig, enkel och fattig design sålänge. Men så får det bli tills imorgon/övermorgon iallafall. Ska försöka fixa det imorgon morgon eller i skolan. Ska ju hem till min pappa imorgon efter skolan, vart typ 3 månader sen jag var där sist. Får äntligen träffa min lillasyster, som jag har saknat henne. På lördag blir det mys med tjejerna. Först ska vi äta här i Klågerup och ha det trevligt, och på kvällen drar Emma, Hannah och jag vidare hem till Hannah i Lund och så stannar jag här över natten faktiskt. Så himla trevligt.. Men nu har min alvedon börjat verka så bäst att jag försöker sova innan smärtan kommer tillbaka. Vi hörs imorgon.. Måste upp tidigt imorgon, börjar redan 08.10, suck.. :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0