Det går bra nu min vän.

Usch vad trött jag blev helt plötsligt.. Nu ska jag göra någonting som jag inte har gjort på länge. Jag ska fixa en kopp varm choklad och sätta på en film. Mamma har köpt ett par jättebra tabletter mot min inflammation. Mår verkligen jättebra för tillfället, men ska nog ta en till innan jag går och lägger mig, och hoppas på en natt utan att vakna? Skulle vara jätteskönt, och dessutom har vi sovmorgon imorgon så behöver inte gå upp förrän vid 8 tiden, det går bra nu! På onsdag ska jag ha myskväll med mina underbara vänner från klassen. Tjejer, ni anar inte hur glad jag är att jag träffade er. Kunde inte vara bättre tajming att träffa ett par tjejer som ni. Ni är helt underbara! Då var jag klar med mitt lilla romantiska uttalade haha! ;-) Nej men på riktigt. Dom är ett par riktigt härliga tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0