JAG MÅR DÅLIGT

Herregud vad jag har mått dåligt idag. Jag har sovit exakt hela dagen. Kom hem från tandläkaren vid halv 10 tiden och kände direkt att jag inte skulle kunna gå till skolan. Ringde mamma, satte på ugly betty och somnade... Vaknade till vid hav 5 av att mamma kom hem och så hade jag fått sådär 400 sms, nej men 400 - 380 typ.. Så slängde jag i mig lite mat, eller försökte åtminstonde, åt en rösti, good Nicole, really good! Och nu har jag nyss kommit ur duschen. Pigg är jag dock inte, fast att jag har sovit hela dagen.. Men ska ta lite jordgubbskräm och sen ska jag sova. Fast först måste jag se ett avsnitt av "Ugly Betty", yes. Vi hörs imorgon..
För sliten för att visas på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0