SuperSnällaSilverSara

http://saararoos.myshowroom.se/ här är min blogg ;) Iaf nu är jag tillbaka med att gästblogga hos Nicole, gästbloggade ju i början då jag och Nicole precis hade lärt känna varandra och kan bara säga att vi har kommit riktigt nära varandra, näramare än vad jag trodde och det är jag skit glad över! <3
Nu sitter vi ju på naturen som nikki skrev innan och jag har inte gjort ett piss utan jag har bara käkat pepparkakor som vi fick av vår lärare, flätat nikkis hår och lyssnat på musik haha så duktig är jag ;) Dessutom så är nikki jätte stressad så hon stressar upp oss andra haha så när jag kommer hem ska jag sätta på en film, tror det blir jag saknar dig och sen ska jag plugga. Antagligen kommer jag nog snacka en del med Andii också hehe som vanligt men ja.. Vad ska jag mer säga? vi ska ha tjejmys imorgon kväll några tjejer från klassen vilket jag verkligen längtar efter så vill bara det ska bli onsdag :D 
NÄ nu ska Nikki berätta en sak för mig så måste sluta skriva hah puss och kram slänger nog in ett inlägg snart igen!image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0