Godnatt allihopa!

Nu är klockan halv 12 och jag ska upp om 10 timmar! Dax för att börja dra sig mot sängen kanske? Ska starta ännu ett avsnitt av 90210 och hämta ett glad med iskallt vatten för det är jag grymt sugen på. Ser faktiskt väldit mycket fram emot morgondagen trots att jag ännu inte har en aning om vad jag ska ha på mig. Men det är ett problem vi får ta imorgon. Åker som sagt vid 10.48 och då ska vi först inom Nova Lund och köpa ett par skor sen möter vi upp killarna och då drar vi till stadsparken. Har redan hört rykten om att det hålls på där för fullt idag och förbereder inför imorgon så jag antar att de slår på stort, verkligen! Hör iallafall av mig imorgon innan vi sticker!
-
Bild sen förra festen.
last night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0