Jag är sjuk för tillfället.

Förlåt för att jag inte har uppdaterat men igår fick jag någonting som jag inte har fått på flera år. Jag fick tillbaka min migrän. Jag har svår migrän med aura vilket innebär att jag får svårigheter med min syn, ser blixtrar och får ett väldigt konstigt synfällt. Känner mig ofta svim-färdig och när det är som värst kan man inte komunicera med mig. Spyr även, väldigt mycket! Så det var det som hände igår. Inte alls roligt faktiskt och är fortfarande väldigt sliten efter det! Stannade hemma ifrån skolan idag så får vi se om det är bättre till imorgon! Nu ska jag gå och slänga mig i soffan och se på ett par idioter instängda i ett hus! Vi hörs lite senare idag om jag får tid att uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0