Jag mår lite bättre faktiskt.

Fick en kick att jag vart tvungen att stoppa in en maskin tvätt och storstäda mitt rum, trots att jag faktiskt inte alls mår bra egentligen. Vill bara inte leva i en skit med massa tvätt och skit på rummet! Känns mycket bättre nu. Mår faktiskt också lite bättre men fortfarande är jag ganska sliten. Sitter och skriver lite nu. Det är en sak som alltid får mig att må bättre, både psykiskt och fysiskt. Att skriva av mig. Det hjälper alltid. Nu ska jag snart gå ner och hänga upp min tvätt och sen ska jag få i mig lite mat. Blir en lugn kväll med film och sånt mys! Får se imorgon om jag tar mig tillbaka till skolan eller om jag stannar hemma en dag till. Beror helt på hur jag mår!
-
Såg ni föresten att jag har lagt in en ny header för tillfället? Blev bara något jag slängde ihop snabbt eftersom jag var så himla trött på min gamla. Man behöver lite variation ibland. Ska dock sätta mig någon kväll och göra en ordentlig ny design! Men det får jag ta när jag ordentligt med tid så det blir bra gjort, inget skit. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0