LÖRDAG

Hej! Idag är det lördag, underbart faktiskt. Fint väder är det också så man ska ju absolut inte klaga eftersom väderprognosen lovade regn idag. Jag har varit lite oaktiv här de senaste dagarna eftersom jag har bland annat varit med min mamma och igår var jag med mina flickor i Bara. Vi hade en jättetrevlig kväll igår, som alltid när vi är med varandra och idag stack jag hem vid halv 3. Om en stund ska jag börja förbereda inför middag eftersom jag ska laga middag idag till min familj! Blir kalkonschnitzel med pommes, bernésås och en god sallad på det. Ikväll ska jag förmodligen dra mig tillbaka till Bara för ännu en kväll där. Vet dock inte riktigt hur planerna ser ut men mer om det lite senare! Hör av mig lite senare idag! Ha en sjukt bra lördag alliopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0