-

Är det här slutet på den kärlek vi en gång delade? För jag är ännu inte beredd.
Jag har älskat dig med färre förväntningar. Och nu lämnar du mig utan förklaringar.
Men ändå är det svårt för mig att släppa taget. För min kärlek fortsätter att växa.
Jag kommer alltid att vänta, även om jag vet att jag väntar för absolut ingenting.
Alla säger att jag är en idiot som väntar på dig och som slösar mig tid på dig.
Men jag gör det för att jag vet att detta är det enda sättet att bevisa min kärlek.
Min själ längtar efter att få din kärlek och mitt hjärta skriker i plågor för svar.
Din kärlek är den enda som fixar mitt söndriga pussel sin jag har inom mig.
Och ingen kan ersätta den speciella delen, den speciella pusselbiten som saknats.
Jag förbinder mig själv till dig, fast att jag egentligen inte borde. Men jag vet,
att om jag får älska dig, så får jag de, jag alltid någonsin velat göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0