Dålig uppdatering nu ikväll men har varit ganska seg hela eftermiddagen!

Kom hem vid 6 tiden efter att ha gått i en och en halv timme med Therese, det var ganska kallt men samtidigt skönt som tusan! Käkade lite sen har jag mest legat och degat till musik. Ska alldeles strax gå och hämta ett glas vatten och min iPod sen drar jag mig iväg till drömmarnas land. haha skojade! Men ska försöka sova snart, skola imorgon och upp tidigt som vanligt! Hittade lite gamla bilder på min mammas telefon som jag la över till min dator. Ganska kul och titta på faktiskt! Denna bilden är ifrån i somras när jag hade varit med om en liten olycka kan man säga... Ingen kommentar, men illa gick det och hela natten spenderades på akuten i Lund.
-
-
Lite sliten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0