Denna lilla filuren. Oskar Wiik. Käre Oskar!

Nu ska jag prata om en kille, vid namn Oskar Wiik. Oskar träffade jag första gången i början av december 2010. Fick ganska bra kontakt direkt, inte som andra gången vi träffades på elevkongressen i April 2011. Elevkongressen 2011 var årets höjdpunkt. Det var det bästa jag varit med om. Så många engagerade och bra ungdommar. Tänker ofta på den tiden med SVEA - Sveriges elevråd. Som jag saknar er. Men åter till Oskar. På elevkongressen fick han och jag lite speciell relation. Som vänner absolut. Han var som min bästavän där. Han, jag och Linnea umgicks ganska mycket när vi hade fritid. Tyvärr bor Oskar och Linnea långt upp. Stockholm.
.
Oskars blogg: http://livsillusioner.blogg.se/
.
Jag och Oskar på EK.

Kommentarer
Postat av: Oskar

HALLÅÅÅÅÅÅ <33333333

Svar: Men baby, <33333 gammalt inlägg
nicole arivdsson

2013-11-26 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0