Har inte alls sovit bra men så är det. Nu ska jag upp och göra mig i ordning!

Godmorgon på er! Lite sovmorgon fick man allt.. Har dock inte fått någon direkt skönhetsömn men det kan man inte förvänta sig när det är kallt som på antarktis här inne och vi väntar oss en mindre trevlig förmiddag. En liten ängel som bara blev 26 timmar.. Hemskt! Lägger kanske in en bild på outfit eller så... Men vi får se! Beror helt på hur jag ligger till tidsmässigt. Ska köra om ungefär 2 timmar! Ikväll vet jag inte rktigt vad jag ska hitta på, får se hur humöret är. Fick ett sms av Matilda om vi skulle dra oss till stan och ta en fika i eftermiddag, varför inte? Får se hur vi gör... Men slänger förmodligen in ett inlägg innan vi kör!
Angel-wallpaper1_large
Vila i frid vännen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0