Hittade ett par frågor som säger lite om vem jag är.

Vad är min favorit mat och din favorit dryck ?
Min favorit mat är kinamat från kinaresturang eller sallad. Det kan vara grekisk sallad eller kycklingsallad. Jag älskar det!

Varför började jag blogga från början?
Innan jag började blogga använde jag mig av dagbok för att "få ut mina känslor". Kände att jag ville kunna skriva om min vardag och mina känslor på digitalt sätt! Därför började jag blogga.
 
Vad läser jag för linje och var?
Jag läser ett program som heter samhälle/beteendevetenskap på en skola i Lund som heter Polhemskolan.

Vad vill jag ha för karriär i framtiden ?
Jag skulle gärna vilja jobba inom polisen på något vänster. Skulle gärna vilja hjälpa människor som sitter i en knipa alternativt jobba i framtiden som advokat eller kriminaldetektor. Det skulle jag tycka vara riktigt intressant.

Är mina föräldrar skilda och hur många syskon har jag?
Ja mina föräldrar är skilda och har varit sen jag var i en ganska tidig ålder. Dock har mina föräldrar en ganska bra relation till varandra och pratar med varandra. Det tycker jag är jätteskönt. Jag har en bror hos min mamma som heter Victor, född 1997. Sen har jag en syster på pappas sida som är född 2004.

Har jag en nära relation till dina syskon?

Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på den frågan. Jag träffar min bror varje dag så det är klart att vi går varandra på nerverna och bråkar en del men han är ändå min bror och jag älskar honom. Min syster och jag träffas inte alls lika ofta som jag och min bror. Jag har blivit äldre och har ganska mycket i skolan och utanför skolan. Tycker det är tråkigt att jag inte träffar henne lika ofta längre men då är det självklart roligare och mysigare att träffa henne när man väl träffas. Hon och jag har en väldigt nära och speciell relation.

Vad ägnar jag min fritid åt?
Jag ägnar min fritid åt att umgås med mina vänner eftersom de är en stor och viktig del av mitt liv. Tränade fotboll 3 gånger i veckan tidigare men slutade för det första på grund av att jag blev skadad men fanns ett större intresse i musiken som jag ägnar flera timmar om dagen åt. Om det är vanlig musik, mitt gitarr/keyboard spelande eller min sång det spelar egentligen ingen roll. Musik är någonting jag alltid har med mig vart jag än är.

Vad läser jag för bloggar och varför?
Jag läser oftast Kenzas blogg för att jag tycker att hon är en riktigt vacker kvinna som tar sin blogg på allvar. Hon har även många bollar i luften vilket jag tycker är roligt att läsa om. Jag läser även ett par andra "stora bloggar" som tillexempel Paow, Annicas, Tyras m.f. Jag läser även mina vänners bloggar såklart, men de är lite mer personliga eftersom att jag känner dem.
 
Tre saker jag skulle ta med min till en öde ö och varför?
Mat, för att jag måste kunna överleva. Gitarr, för att jag måste kunna överleva. Och en glad filur att ha med mig på vägen mot min överlevnad på en öde ö. 
RSS 2.0