Jag blev verkligen inte nöjd med designen. Blogg.se klyddar och jag får huvudvärk deluxe. Orkar inte...

Blogg.se klyddar alltid så fort jag ska byta design. Antingen så blir min header för stor, eller så vill typsnittet inte ändras så som jag vill att det ska ändras. Blir lack på sånt! Har kanske inte heller världens bästa tålamod när det gäller just såna här saker men jag vill att det ska bli som jag vill att det ska vara! Men så går det ju inte alltid, tyvärr.. Kommer att fortsätta mer imorgon. Just nu vill jag bara byta om, lägga mig i min säng och kolla på film! Längtar efter min säng, underbara säng! Hör av mig imorgon förmodligen om inte ett inlägg slängs in innan jag går och lägger mig.. Får se helt enkelt!



Bild ifrån förra veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0