Så kan det gå...

Jag tänker inte nämna några namn eller vad jag har för relation till dessa personer. Jag tycker det är otroligt löjligt av ungdommar alternativt vuxna att bete sig som de vore 3 år gamla. Till och med jag som är som jag är, tycker om att skoja och har ganska dålig humor som kan göra andra upprörda vet hur man bättre ska uppföra sig än "hon/han/de". Blir så fruktansvärt förvånad över hur folk kan bete sig utan att man ens har gjort något, utan de har bara hört från en relaterad! Och det den personen hört stämmer inte ens. Jag blir så ARG. Hatar att ta ut aggresivitioner i bloggen men ibland måste det ut. Jag säger bara Fuck You. Ni/du/han/hon är aldrig välkomna hem till mig eller till min familj. Dessutom är ni/du/han/hon aldrig välkomna tillbaka in i mitt liv. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0