Bakken bestämt!

 
Den 13:e augusti sticker jag + ett gäng till Bakken i Danmark. Ska nog ta en runda i
Köpenhamn också när vi ändå är i Danmark. Åker med ett par tjejer i min klass och
ett par killar, så vi blir väl runt 10 personer ungefär. Ska bli jätteroligt faktiskt, längtar!
 
Nu ska jag nog försöka sova iallafall. Fullspäckad dag imorgon. Ska hinna städa mitt rum, packa,
åka och hämta mina hörlurar hos Sophia, träffa Elina snabbt och snacka med henne, hämta ut pengar
och tvätta måste jag också göra. Däremellan ska jag gärna hinna ta en dusch och hinna slänga i
mig något att käka. Så att imorgon blir en fullspäckad dag, men roligt är ju det! ;-) Vi hörs imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0