Borde kanske tänka på att...?

Borde kanske tänka på att göra mig i ordning och dra mig till sängen och sätta på en film eller någonting.. Fast jag känner inte riktigt för det! Har gjort någonting idag som jag inte gjort på ett antal månader. Jag satte mig faktiskt och spelade lite keyboard, vilket var sjuktligt längesen för att vara mig! Det var awesome som vanligt och tränade faktiskt in introt till "Titanium" haha, så det var vad jag hann med. Alltid något och det var skönt att få spela lite.
 
Har mest fokuserat på att spela gitarr och skriva lite nu de senaste så har inte riktigt tänkt på att jag har en awesome, stor och bra keyboard inne på mitt rum! Tog tillfället i akt nu när jag hade en timme över och spelade. 
Borde göra det oftare känner jag. Musik är fan som min terapi. It's awesome
 
Såhär ser min skönhet ut. Technics KN 1000 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0