Hemma efter dagens äventyr!

Sådär ja... Då vart jag hemma efter dagens äventyr. Stack som sagt till Bara med mamma och plockade ut lite pengar och sen stannade jag där och träffade vänner en stund. Kom precis hem och nu väntas strax mat, äntligen! Är dödshungrig eftersom att jag inte ätit någonting sedan frukost imorse... 
 
Kvällens planer ser ganska lugna ut! Ska packa klart och checka av så att jag har allting med mig och fixa med den sista tvätten, sen blir det bara en lugn kväll med familjen eftersom att jag ska upp ganska tidigt imorgon. Vi kör mot Malmö runt 08.30 vilket innebär att jag måste stiga upp en timme tidigare... Inget man är van vid precis ;-) 
 
Men nu ska jag slänga i mig lite mat och så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0