Hemmakväll ikväll!

Stack en runda hem till pappa igår faktiskt. Åt middag där och umgicks med min syster lite bland annat. Tog bussen vid 11 tiden imorse direkt in till Malmö där jag mötte upp mamma på mobilia. Därifrån stack vi hem till Anita som är min farmors syster. Ska åka med henne och hennes son upp till min pappas kusin i Malmköping på fredagmorgon. Kommer bli en jättemysig och rolig vecka där uppe tror jag! Nu har jag precis gjort fransk manikyr på  mina naglar själv. Köpte ett set idag som gör så att man kan fixa sina naglar snabbt och enkelt själv utan att betala 400:- för att få fräscha naglar. 59:- på H&M kostade set-et, billigt och bra.
 
Nu ska jag plocka undan på mitt rum lite grann sen ska jag så smått börja packa inför fredagsresan. Ska bara packa ner det mest vesentliga ikväll och sen fyller jag på efter-hand. Mh... Det var väl det mesta jag hade & säga.
 
Vi hörs lite senare ikväll dårå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0