Hemmakväll!

Hej på er! Det var ett tag sen jag bloggade nu men tänkte slänga in ett inlägg nu när jag ändå bara är hemma denna kväll. Jag har haft ett helt fantastiskt sommarlov än så länge, dock kunde vädret varit bättre men det är som sagt ingenting jag kan styra tyvärr. Just nu sitter jag och tar det lugnt inne på rummet och lyssnar på musik, ganska mysigt faktiskt. Tänkte bara ta det lugnt hemma en kväll eftersom det var ett tag sen..
 
Imorgon kommer Felix hit, vilket ska bli så jävla bra! Han är verkligen världens bästa. Så ska vi käka middag med min familj först sen ska vi väl bara umgås och ta det lugnt.. Ska lägga in lite bilder från veckan som gått när jag orkar överföra bilder ifrån min telefon, vilket jag inte kommer orka ikväll tror jag iallafall! ;-) Men vi hörs senare..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0