Resan till Malmköping!

Okej, nu ska vi reda ut det hära! På fredag, så ska jag åka med min farmors syster och hennes son upp till Malmköping där en familj ur min släkt just nu bor. Familjen är mina nästkusiner och deras mamma som då är min pappas kusin. Där kommer jag spendera 10 dagar ungefär och det kommer bli fruktansvärt skönt att komma ifrån lite. Det kommer även bli jätteskoj att träffa mina släktingar eftersom att jag inte har träffat dom på ungefär 10 år.. 
 
Under veckan ska bli bland annat måla om Jannicas hus, gå på en jättestor marknad som pågår under tiden vi är där uppe och vi ska även på en "musikfest" sista kvällen vi är i Malmköping. Det kommer som sagt bli fullspäckade dagar men såklart även sol och bad om vädret tillåter oss det! Ska bli otroligt mysigt och jag är väldigt tacksam som får följa med upp dit igen. Ett otroligt mysigt ställe jag kommer befinna mig på i lite mer än en vecka!
 
Fattar ni..? Det är iallafall vart jag kommer hålla hus i 10 dagar och därför är jag inte säker
på hur pass mycket jag kommer kunna uppdatera. Jag ska försöka så gott jag kan och
annars 
får ni nöja er med världens bildbomber när jag kommit hem! Nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0