Shoppar...

...Eller inte. Jag fantiserar lite om vad jag vill ha och inser snabbt att jag inte kommer kunna köpa allt detta för 2000 kronor. Det är lite smått omöjligt. Men det känns iallafall bra att klicka på den här "lägg till i varukorgen". Då känns det som om man verkligen shoppar på riktigt. Har verkligen inte råd med massa shopping nu eftersom att det väntar en resa till Malmköping nästa fredag och därefter kommer Tosselilla och Ven. 
 
Föresten så har jag köpt lite nya kläder och fått nya kläder efter min födelsedag som var den 27 Juni. Tänkte fotografera mina inköp och lägga ut här på bloggen! Behöver lite ny inspiration till bloggen också så tänkte även byta design när jag har tid och lust. Får väl se vad jag slänger till med denna gången....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0