Varit duktig!

Hej! Kom ju hem i fredags och i lördags hade vi kalas för att fira att jag fyllt 17 den 27:e. På kvällen bar det ju som sagt av till Bara där jag träffade ett par vänner och hade det mysigt. I söndags stack jag, Felicia och Sophia iväg till stan för att shoppa och shopping blev det (bild kommer). Stannade i bara på söndagkväll och på kvällen stack vi och badade vilket var underbart skönt... Igår vaknade jag upp hemma hos Matilda och då bar det av till stan ännu en gång för lite mer shopping och det blev det det också! Senare kom Elina och Sophia och då bestämde vi oss för att gå till Mando bar&resturang och där käkade vi lite middag och tog det lugnt.. Jättemysigt! Kommer lägga upp ett par bilder ikväll eller imorgon om hur dessa senaste dagar har varit!
-
Nu har jag varit jätteduktig och rensat ut hela min garderob och gjort rent och snyggt! Så nu blir mammi glad förhoppningsvis... Ska strax fixa lite god dricka och hämta något gottis och sen ska jag nog starta en film. Börjar nog bli lite smått sjuk för känner mig inte helt kry, men det går väl över eller något! Vi hörs lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0