"Wanderlust"

Jag har nyss kollat på en film som heter "Wanderlust". Jag kan bara säga att de är en av de roligaste filmer jag sett på ett bra tag så bör ni muntras upp någon gång så rekomenderar jag verkligen denna filmen. Det är Jennifer Aniston som spelar en av huvudrollerna i filmen och det var verkligen en superrolig film. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu... Vill somna hyffsat sent ikväll eftersom att jag vill sova ut imorgon! Har inte sovit en hel natt på ett bra tag så väntar nog ett tag tills jag blir riktigt trött innan jag går och lägger mig...
 
Ser fram emot morgondagen eftersom jag har ganska mycket planerat, så det är superroligt! Felix kommer på eftermiddagen så jag hinner fixa till på mitt rum eftersom här förmodligen kommer se ut som ett bombnedslag redan imorgon... Jag råkar nämligen vara expert på att skita ner mitt och alla andras rum, haha! 
 
Nej.. Nu ska jag hitta på någonting & göra, vi hörs lite senare!
 

Mörkt hår ígen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0