Godmorgon!

Har nyss ätit frukost och klätt på mig och ska strax packa ner det sista inför helgen. Först ska jag dock skriva klart mitt tema-arbete så gott det går. Har endast en liten del kvar sen kan jag ägna mig till finslipning av mitt arbete fram till 15.00 imorgon! Är grymt stolt och nöjd med mitt arbete än så länge och hoppas bara på att jag får bra betyg med någonting jag verkligen lagt ner tid på. Vid 1 hämtar Louise mig och då kör vi till platsen där elevrådskongressen ska ske. Hela dagen idag kommer gå åt att ställa i ordning och förbereda inför imorgon eftersom det är imorgon det "officielt" börjar! Hör av mig innan jag sticker!
-
Bilder sen förra EK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0