Igång med tema-veckan!

Hej på er. Fick som sagt tillbaka min dator i morse, blev "oh happy day" direkt och har faktiskt haft en bra dag i skolan. Efter skolan stack jag hem och bytte om, värsta vår-vädret ju! Stack hem till Josefine och pluggade lite eftersom vi har kommit igång med vårt tema som vi ska ha hela veckan i skolan, "Folkmord". Kanske inte roligt men spännande som in i bomben. Som ni förstår kommer det absolut bli mer uppdatering nu när min älskling är tillbaka, men har fortfarande mycket i skolan så kommer prioritera skolan först självklart men bloggen kommer alltid i andra-hand så vi får hoppas på bättre uppdatering. Nu ska jag göra klart en delfråga till och sen ska jag lägga mig eller kolla big brother, vi får se! Vi hörs lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0