Ingen skola!

Förlåt så hemskt mycket för en otroligt dålig uppdatering! Har för tillfället ingen ordentlig dator att uppdatera med så det får bli uppdateringar när jag kan och har tid helt enkelt. Har inte sovit speciellt bra inatt och har fortfarande mina mag-kramper så blev ingen skola för mig idag.. Tråkigt dock eftersom att det är fredag.. Blir en lugn kväll idag! Imorgon ska jag hem till en vän som ska ha fest, trevligt trevligt! Så får se till att vila upp mig ordentligt så att jag orkar sticka dit imorgon. Blir uppdatering lite senare idag skulle jag tro. Tills dess, ha en bra fredag!
:
alla gitarrer är på lagning, utom den gamle nylonsträngade. ikväll är du min snygging!
MY LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0