Jag suger. På riktigt.

Hej på er! Återigen dålig uppdatering, i know... Har fortfarande inte fått tillbaka min dator och dessutom har jag varit ganska upptagen de senaste dagarna. Har pluggat som ett djur och vill verkligen få ihopa min fritid med min skolgång, vilket faktiskt om jag ska vara ärlig går sådär... Har umgåtts en del med Felix, vilket har varit awesome. Man blir så glad när man verkligen hittar någon man trivs så sjukt bra med och som känner en ut och innantill. Så det är väl typ det som händer "just nu" om man säger så... Är ledig imorgon så ska bege mig till min föredetta skola och titta in lite snabbt sen går resten av dagen åt att plugga inför samhällsprovet jag har på torsdag, fml. Nu ska jag sätta på "Lyckan i LA" och sen ska jag gå och lägga mig. Bilder ifrån helgen och bilder ifrån veckan:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0