Jobbig natt, trött idag!

Hade en ganska jobbig natt inatt. Var helt slut i huvudet när jag gick och la mig sen hände någonting och jag låg vaken till halv 2 ungefär... Mycket i huvudet just nu antar jag! Nu sitter jag på min svenskalektion och håller på med tema-arbetet, ganska lugnt faktiskt! Snart är det dax för lunch sen vart engelska och psykologilektionerna inställda så då drar jag hem och arbetar hemma istället och börjar packa inför imorgon. När jag kommit hem ska jag även sätta mig ner och skriva lite om vad "elevkongressen" innebär och hur uppdateringen kommer se ut i helgen! Hör av mig när jag kommit hem. Ha en bra onsdag!
-
är så ledsen att min oskar inte kommer på ek...

Kommentarer
Postat av: Oskar

Och så kom jag på EK ändå <333333333

2012-04-05 @ 20:07:53 - http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Nicole

JAAAAAAAAA! lycka <3333333333333

2012-04-11 @ 18:14:56 - http://nicolearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0