Känner mig sjukt duktig!

Hej! Har varit himla upptagen hela dagen så har inte hunnit uppdatera faktiskt. Började med att jag kom till skolan då vi höll på med vårt tema-arbete "folkmord" hela dagen. Direkt stack jag hem och bytte om eftersom det var asfint väder med sol och hela köret sen begav jag mig till Svedala för möte med ungdomsrådet. Bestämde nya stadgar till kommande och pratade lite om elevkongressen som tar form i KLÅGERUP i år, helt otroligt! Ska berätta mer om elevkongressen imorgon... Orkar inte ta det nu... Kom hem vid 9 tiden och då satte jag mig direkt och fortsatte med vårt tema-arbete eftersom jag kommer vara borta torsdag och fredag så vill jag gärna bli klar så fort som möjligt. Har bara lite kvar sen är jag finito, känns underbart! Har hållt på nu i en och en halv timme snart och nu ska jag äntligen byta om, tvätta av sminket och gå och lägga mig. Är så slut i huvudet och i mina fingrar efter allt skrivande. Blev ett långt inlägg idag men uppdaterar som sagt mer imorgon om elevkongressen. Godnatt på er!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0