Min lördag.

Hej på er! Hoppas ni har en fett rolig lördag ute någonstans. Själv sitter jag i Trelleborg hemma hos min pappa eftersom jag lovat att vara här hela helgen! Inte ofta jag är här så ibland är det skönt att bara komma hit och ta det lugnt... Idag väckte syster mig vid halv 10 och därefter stack vi till Falsterbo till farfar och badade, najs! Stack och käkade och fortsätte hem här. Stack en runda till stan med syster och handlade gottis till ikväll och nu sitter vi och kollar på "Family Guy", riktigt roligt! Sticker hem vid 1 tiden imorgon, blir kanske inte så mycket uppdatering dessföre men hör iallafall av mig när jag kommit hem...
:
Bilder sen förra sommaren hos farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0