Äntligen fredag!

Gick i skolan som vanligt och därefter stack jag och några tjejer ifrån klassen till Lomma och mös på stranden hela eftermiddagen! Senare mot kvällen kom Saras pojkvän och hans polare och vi hade verkligen jättetrevligt! Kom hem för en timme sen och har nu duschat och lite så. Ska plocka undan på mitt rum och sen ska jag ta igen big brother ifrån igår eftersom jag missade det då.. Vet dock att Amandus gått till final! Vilket är underbart!
-
Lite smått irriterad för tillfället men får tänka på att jag snart åker bort ett par dagar ifrån allting vilket ska bli så jävla skönt! Kan inte beskriva med ord hur underbart det ska bli.. Nog om det! Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0