Busy woman!

Förlåt för att jag har varit lite inaktiv här de senaste två dagar eller vad det är men har haft ganska mycket att göra! Med tanke på att jag ska till Stockholm på söndag och missar 3 dagar i skolan så har jag en del att ta igen medans jag är iväg och vill gärna ha gjort det innan jag far iväg! Har precis varit iväg och sagt hejdå till mina töser som åker till Polen ikväll, och med tanke på att jag sedan åker iväg så ses vi inte på en vecka vilket är förjävligt! :-(
-
Ska iallafall ta tag i städningen på mitt rum så här är fräscht sen ska jag plugga samhälle eftersom det är prov på EU imorgon! Kommer gå åt helvete men man får göra så gott man kan. Inne på de sista veckorna nu så det är bara att kämpa på in i det sista! Hörs lite senare ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0