Fredagsmys!

Sitter just nu på mitt rum och ska strax sätta på en film... Vet dock inte riktigt vilken det blir än! Ska även plocka fram lite gottis och mysa ner mig i sängen och tagga inför morgondagen. Under dagen ska jag packa och förbereda allting inför söndagens resa. På sen eftermiddag ska vi ha gäster och då ska vi grilla lite, mysigt! Vid 9 sticker jag och firar Hanna som har fest eftersom att hon fyllde år nu i veckan. Stannar dock inte där så värst länge utan får se hur det blir!
-
Vet inte om jag ska byta till nattstad.se istället! Den appen finns nämligen i min telefon och med tanke på att jag ska resa nu under en vecka så kan det vara roligt med lite uppdatering! Ska kolla på den under kvällen och sen får vi se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0