Godmorgon!

Godmorgon på er! Vaknade för en stund sen och har precis tryckt ner lite frukost. Chelsea vann finalen igår, vilket var oväntat med såååååå bra. Är ett Barca-fan egentligen men när inte Barca står i finalen får man ju ta något annat lags parti. Från det ena till det andra, jag hade en så sjuk dröm inatt, kanske berättar om den senare i ett annat inlägg men den var riktigt sjuk! Iallafall, idag ska jag först plocka undan lite på mitt rum och sen sätter jag i hörlurarna och börjar min plugge-dag. Ska först skriva en labbraport som ska in senast på tisdag, plugga matematik måste jag också göra och om jag orkar så kör jag lite italienska också! Men det är ju superfint väder och det vill man ju inte missa en såhär fin dag! Hörs lite senare ikväll!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0