Hufudstad.

Sedan söndags förmiddag till onsdags förmiddag har jag befunnit mig i Sveriges huvudstad, Stockholm. Det är en helt fantastisk stad som är värda att representera Sveriges huvudstad. Jag har fått ett lass med nya erfarenheter, möjligeter och jag har fått ett nytt sätt att tänka. Vi har bland annat besökt Sveriges riksdag, fryshuset, stadshuset och Sveriges elevråd - SVEA och jag har verkligen haft en superbra resa. Lycka.
-
Jag kom hem idag, begav mig till skolan som en helt vanlig dag och nu känner jag att jag bara vill tillbaka. Jag trivdes så oehört bra och jag är lycklig över att jag ska åka tillbaka på fredag! På fredag startar nämligen projektledar-helgen och det kommer bli awesome. Kommer äntligen få göra någonting som jag vet att jag är bra på och som jag vet att jag kan. Detta kommer bli en prövnings-tid för att se vad jag klarar av och hur jag klarar av det. Jag känner själv att det kommer gå galant, but only time can tell! Vi avslutar detta inlägg med en bild från tiden i Stockholm:
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0