Känns som allt kommer falla snart.

Jag har hur mycket saker som helst att göra så förstår egentligen inte vad jag gör här inne just nu. Kände dock att jag behövde skriva av mig lite grann och berätta hur jävla mycket vi har i skolan nu! Just nu sitter jag och råpluggar matte eftersom att vi har nationella hela dagen imorgon. Det kommer gå åt helvete. Jag har samhällsprov på fredag, har jag börjat plugga? Naj! Jag har italienskaprov snart och det har jag heller inte börjat plugga till. Skriver om en diet och ska göra en power-point till naturkunskapen, och det ska vara klart om 2 veckor! Har ett annat samhällsprov i ekonomi som jag ska göra den 4 Juni, har inte börjat plugga till det heller. Antar att vi har något slutprov i historia också? Det är för mycket nu, för för för för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0