Projektledare för SVEA.

Jag har länge varit medlem i organisationen Sveriges elevråd - SVEA som ni förmodligen vet efter att ha följt mig i 9 månader nu. Den sista nationella träffen jag var på var elevrådskongressen som tog form här i Klågerup där jag bor. Där skrev jag upp mig på en lista, en intresseanmälan för att bli projektledare för organisationen och några veckor senare fick jag ett mail där det förekom en del frågor. Frågor som varför jag skulle vara en bra projektledare, vad jag hade för bra/dåliga sidor och så vidare. Jag svarade på frågorna och skickade in min ansökan om att bli projektledare. Ett par 3-4 dagar senare får jag ett meddelande på Facebook: "Kolla din mail!". Jag gick in och kollade min mail och där stod det "Antagningsbesked för projektledare". Jag gick in på mailet och såg att jag hade blivit en av de 3 nya projektledarna av 4 som ska få äran att vara projektledare för SVEA under ett år nu. Jag kan inte beskriva hur glad och upprymd jag blev över detta och nu är det bara 2 veckor kvar sen åker jag till Stockholm 1-3 Juni för en projektledarhelg på kansliet och det ska bli helt otroligt roligt! Detta var bara en av de stora förändringar som sker i mitt liv just nu och detta är det största som händer och det absolut roligaste!

-
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0