Då tar vi helg!

Längesen jag bloggade ordentligt! Nu var det fredag, och äntligen tar vi helg. Har sista lektionen för dagen sen ska vi sticka och käka lunch. Därefter sticker jag till Svedala för 2 timmars möte. Ikväll ska jag äta med min familj och sen ska jag förmodligen sticka till mina fina vänner i Bara! Jag har inte riktigt bestämt mig än om jag bara ska vara hemma ikväll och ta det lugnt eller om jag ska ge mig ut ikväll. Är fortfarande lite krasslig, inte helt frisk så därför vet jag inte om det är bättre för min kropp om jag stannar inne ikväll...
 
Jag är grymt hungrig, och har endast 20 minuter på mig att käka upp maten och sticka till bussen. Så himla tråkigt och grått väder idag, vilket gör mig på otroligt dåligt humör. Känner mig jättelåg. Äsch. Uppdaterar mer sen!
 

ni gör mina dagar snyggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0