Godnatt dårå!

Tänkte göra mig i ordning nu och inta sängen! Denna kvällen har jag faktiskt inte gjort någonting alls. Har bara myst, kollat på pldeatten, kollat hockey, spelat candy crush, läst bok och ätit popcorn med choklad runt om. Alltså vilken dag. Jag bara, "jag har inte gjort någonting alls", men det hade jag visst. Menar mer som är kopplat till skolan. Hade världens disskusion med våra mentorer idag om hur mycket tid man bör lägga ner på skolan. Tror faktiskt inte dem riktigt förstår hur mycket tid som läggs på skolan! Hade dem vetat det, hade de inte känt att det var ett relevant ämne att disskutera eftersom varenda person i vår klass lägger ner mer tid än vad de tror.
 
Nåja. Nu ska jag göra mig i ordning iallafall. Vi hörs imorgon antagligen! Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0