Möte i eftermiddag. Plugg ikväll!

Hejhopp! Just nu sitter jag med mina två babes i biblioteket och håller på & arbeta med ett samhällsarbete som vi håller på med. Ungefär en vecka kvar nu, och vi har kommit igång hyffsat bra och jobbat på bra idag tycker jag. Efter skolan ska jag dra mig mot centralen och möta upp Adina sen beger vi oss till möte i Svedala med nya fritidschefen i kommunen. Blir väl lite fika och sådant där innan jag beger mig hem för plugg resterande tiden av kvällen. Hyffsat lugn vecka, men känner mig på något sätt ändå ganska stressad! Lite mer än en månad kvar sen är det dax för sommarlov. Efter sommaren börjar vi trean. Det är helt sjukt! Kändes som förra veckan vi var här på skolan för första gången. Overkligt, men ska bli så himla roligt! Har ett fantastiskt år framför mig. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0