Torsdag!

Hej på er! Igårkväll stack jag hem till Matilda och hade lite mys där hemma med henne. Otroligt längesen vi umgicks bara hon och jag så det var riktigt trevligt! Imorse satt vi ute på hennes balkong och solade ett tag innan vi gjorde frukost. Kom hem vid 2 och har storstädat, tvättat och skrivit ner en liten inköpslista inför morgondagen! 
 
Imorgon åker jag till Ullared med min familj, hehe. En familjeutflykt vi gör en gång varje år i princip! Alltid trevligt att få shoppa lite, plus få lite tid med familjen. Inte jätteofta vi får möjlighet att göra saker tillsammans eftersom det alltid fattas en i familjen känns det som. Ska käka där, shoppa och bara ha det gött! Imorgonkväll blir det restaurangmys med Adina, Louise och Måns! En 4-dejt rättaresagt. Vi ska käka på Mando, och sen får vi se vad som händer därefter. Kommer iallafall bli väldigt trevligt tror jag. 
 
Nu ska jag samla ihop min rentvätt och hänga upp den nya! (#vuxenpoängdeluxe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0