Vissa människor

Känner inte alls för att fortsätta plugga matte nu. Tänker gå och göra mig en kvällsfika med lite te och sen bädda ner mig i sängen med en film. Jag har varit lite småirriterad hela dagen, bland annat på grund av vädret och lite andra grejer som går mig på nerverna. Jag skulle kunna skriva ut här på bloggen vad det handlar om, men då skulle det dra igång någonting som jag helst vill undvika. Samhällslektionen gjorde mig irriterad men samtidigt glad för att mina fina vänner Sara och Josefine får mig att skratta även om jag är irriterad till maximundeluxe. Ni är verkligen bäst! Nej, nu är det dax för mig att tacka och säga godnatt. Puss och hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0