En jättebra fredag!

Idag fick jag för det första äntligen träffa mina favoriter i skolan. Alltid lika bra! Efter skolan jobbade jag och en klasskompis med GY-arbetet till 3, sen stack jag hem och gjorde min i ordning. 


Kvällen bestod av avslutningsmiddag med UR. Det var hur trevligt som helst, och det bjöds på massor med mat och dryck. Fick även blommor av världens sötaste, och ett intyg som kommer gynna mig i framtiden. Slutar här ni. Det är dax! Vidare drog jag och mötte upp Lisa för lite möllanhäng med diverse olika drycker. Blev massa prat och mys, så är supernöjd! Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova. Imorgon ska jag handla julklappar, fika med Elina, och vidare mot jobb... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0