En riktigt bra fredag!

Igår efter skolan satt jag och Enma och jobbade med vårt gymnasiearbete. Det går riktigt bra, och känns bara toppen! Därefter stack jag hem om snabbt innan jag drog vidare mot jobbet! Slutade 20.30 och då stack jag hem till Lisa, vilket var supermysigt! Vi drog till affären och köpte lite gott inför kvällen sen satt vi bara och snackade, tog ett glas vin, åt massa gottis och kollade på 2 filmer! Somnade vid 1 så är ordentligt utvilad idag! Tur är väl det, för ikväll blir det födelsedagsfirande och gåsamiddag för och hos min morfar! 

Är påväg hem nu och ska ta en dusch och sen fixa mig inför kvällen! Längesen det var familjemiddag så det ska bli himla mysigt. 

Gammal bild på mig och Lisa / Mysig bild från igårkväll 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0