Fika-måndag med brudarna!

Så, vi fick alltså reda på vi halv 12 idag att vår svenskalektion var inställd då vi hade eget arbete på lektionen innan, och folk ville antagligen dra hem. Det var ganska gutt om jag får säga det själv. Jag, Josse, och Sara bestämde oss efter många om och men att dra till Nova, dels för att fixa det sista inför Josefines födelsedagsmiddag + fest, för att hitta något festligt som Josse kunde ha på sig, och för att ta en fika! Det var trevligt som vanligt. Har sedan jag kom hem bara städat på mitt rum och hållt på och fixa och dona! Aldrig skönt att ligga och sova och sitta och plugga i ett ofräscht rum. Ska städa ute i min lilla hall nu, sen ska jag sätta mig och börja plugga inför filosofiprovningen på fredag. Hade helt lagt den åt sidan, men nu är det dax att sätta igång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0