Godmorgon!

Godmorgon. Idag vaknade jag ganska tidigt, för var inställd på att vi skulle iväg ganska tidigt idag! Jag städade och packade klart det sista, och nu sitter jag i soffan och väntar på att Sara och Josefine ska komma och hämta mig. Får se vad vi hittar på, men vi ska väl sticka och äta någonstans eller något! 

Riktigt dryg moron iallafall, men hoppas kvällen blir bättre! Ska äta hemma med familjen innan jag åker till Adina och spenderar kvällen och natten där hemma. Inatt eller vad man ska säga så åker vi mot EK vilket ska bli Asball! Som tur är så har tåget typ fixat sig så blir tåg en bit innan vi bytar till buss! Ska bli så jävla ball iallafall! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0