två helt skitiga dagar + en positiv grej

Hej! Dessa två senaste dagarna har bara varit åt helvete. Allting har vänts emot mig, och jag kommer snart få ett riktigt frispel. Dagen till ära har dock bjudit på att Josefine har fått körkort, grattis till dig min fina vän! Så jävla stolt över henne. Detta resulterade i ett par rundor med bilen idag, och om allt går som planerat så kör vi en runda imorgon också. Negativt denna dagen är att min vinterjacka på något jävla vänster har fått ben och sprungit iväg. Jag hittar inte den någonstans, och har inte den blekaste aning om var fanskapet är. Sist jag såg den var i början av detta året eller någonting, men nu är den helt borta. Så frustrerande! 
 
SÅ JAG ÄR SÅ JÄVLA LACK BARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0