Bra fredag väntar!

Godmorgon godmorgon! Alarmet ringer inte förrän om 30 minuter, men kroppen var tydligt tillräckligt pigg för att vakna nu! Ska dra mig upp om en liten stund, och så ska jag göra mig i ordning och bege mig till tandläkaren. Idag är det sista steget innan jag kommer få ett leende av guld hoppas vi! Jag ä så lycklig. Drömde inatt att det blev framflyttat 8 veckor. Vaknade med tårar i ögonen, haha! Så det hoppas vi verkligen inte att det händer! 




Efter tandläkaren ska jag hem, byta om, packa osv. Eftermiddagen och kvällen kommer spenderas först i stan med en av mina goa tjejkompisar. Vi ska fika och lite sånt. Girlsnight ikväll, om allt går som planerat såklart! :) Hoppas på en bra kväll. Imorgon väntas jobb och söndag: råplugg...:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0