"De får hata mig, men de ska inte lyckas med att få mig att hata. Aldrig någonsin."

Så, idag har jag haft en ganska bra skoldag. Efter skolan stack jag, Jossan och Sara till espresso house för att sitta och plugga innan jag skulle gå och möta upp Sebastian på Juridikum för plugg. Han hjälpte mig inför mitt juridikprov som jag ska ha på torsdagmorgon, vilket var superdupergulligt av honom. Nu känns det bättre, och tänker läsa igenom det ett par gånger ikväll, och köra sista rycket imorgon efter skolan innan det är dax! 
 
När jag kom hem satte jag mig i soffan och pratade med mammi lite grann innan det var dax för lite mat. Därefter drog jag mig neråt till mitt lilla krypin, och nu hänger jag i soffan och lyssnar på musik. Har fastnat för "OneRepublic"s låtar idag. Deras musik är så himla mysig! Ska som sagt läsa igenom juridiken ett par gånger innan jag gör mig i ordning för sängen. Imorgon är det rejäl sovmorgon för att bo här ute på landet, vilket är asgutt! 
 
"Tror att du kan knäcka oss. Vi är starkare än så!"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0